18 Temmuz 2011 Pazartesi

Tatil sonrası ilk iş günü

Merhaba,

14 günlük uzun bir tatil sonrası ilk iş günü nasıl olur sizce?

12 yıldır her sene yaşarım bu durumu, bu seneye kadar her tatil dönüşünde ilk günüm berbat geçerdi, baş ağrısı, halsizlik, heyecan, mide bulantısı her türlü sıkıntıyı yaşardım. Ama bu sene uzun bir tatil sonrasında ilk iş günümde bunların hiçbirini yaşamadım. Yılların vermiş olduğu tecrübemi dersiniz, olgunluk mu dersiniz, bıkkınlık mı dersiniz  ne derseniz deyin ben bugünkü durumdan çok memnun kaldım...

Nasıl oldu peki bu durum?

Bundan önceki yıllarda birkaç gün önceden tatilin biteceğini, ve işe başlayacağım günü düşünmekten tatilimin son günlerini zehir ederdim kendime...Bu sene öyle yapmadım, tatilimin son dakikasına kadar her anımın tadını çıkardım,  tatil dönüşü olduğunu düşünmedim, rutin bir iş günü olarak düşünerek gittim işe..

İnanın çok işe yarıyor, hepinize tavsiye ediyorum.

Sevgiler,
Flzaa

Hiç yorum yok: