17 Temmuz 2011 Pazar

Pazartesi Sendromu

Merhaba,

Yıllardır pazar akşamı başlayan, tatsız ve oldukça rahatsız edici bir stres türü ile boğuşan insanlar için  uzmanlar, 'Pazartesi Sendromu' adını veriyor, üstelik, yapılan araştırmalar, en profesyonel insanların dahi, bu sendromu yaşadığını kanıtlıyormuş.

Sizi bilmem ama benim yaşadığımın sendromun adı "Pazar Sendromu"....Normalde pazartesi sendromu yaşayan insanların rahatsızlıkları pazar akşamından başlıyormuş, benim telaşem cumartesi gece yarısından sonra ertesi günün pazar olduğunu düşünmekle başlıyor. Çok düşünmüşümdür üzerine nedir bu pazar günlerine olan alerjim...Taa çocukluk yıllarıma dayanıyor pazar günlerine ait sorunum, çocukken okul dönemlerinde pazar sabahı başlardı telaşemiz,önlükler ütülenecek, çantalar hazırlanacak, banyo yapılacak,tırnaklar kesilecek vs...

İşte sanırım bu dönemden başlıyor sıkıntım, büyüdüm, evlendim, çoluk çocuk sahibi oldum ama bu telaşeler hiç değişmedi, önceden annelerimiz yapardı tüm her şeyimizi ama telaşesi bize düşerdi çünkü ertesi  günü okul vardı:)

Şimdi durum değişti mi? Hayırrr....Tam tersi katlanarak büyüdü, senin telaşenin yanına eşin ve çocuklarının telaşeleri eklendi....

eşim ve benim telaşem var çünkü; ertesi gün işe gitmek var:)
çocuklarımın telaşesi var çünkü ertesi gün okul var:)

İşte bizim evimizde bu telaşeler pazar günü tüm gün boyunca yaşanıyor, pazartesi sabahı olduğu anda her şey normale dönüyor bizde:)

Şimdi soruyorum size benim yaşadığım sendromun adı "pazar sendromu" değilde nedir? :)

Sevgiler,
Flzaa

Hiç yorum yok: